Brug fantasien og byg din egen drømmebil på nettet.
Design din egen drømmebil på nettet, og tag tegningerne med til forhandleren. Hos Levis kan du designe dine egne cowboybukser og på Nikes hjemmeside kan du designe dine egne sko. Men hvad med at designe din egen bil? Nu giver Fiat dig nemlig muligheden for at designe din helt egen og unikke Fiat 500.
Mange nuværende Fiat 500 ejere kan skrive under på, at de har et meget personligt forhold til Deres bil. Og står det til Fiat vil det samme gøre sig gældende for ejere af den nye Fiat 500, der netop er kåret til årets bil i Europa. Den første Fiat 500 rullede ud af fabrikken i 1957, og der skulle gå 50 år før en ny udgave i sommer så dagens lys. I den anledning giver Fiat dig nu muligheden for på internettet at designe din helt personlige og unikke Fiat 500.
”Ingen bil i verden har knyttet så tætte bånd til sine ejere som Fiat 500, og derfor er det kun naturligt at Fiat har gjort alt for, at det samme vil gøre sig gældende for købere af den nye Fiat 500.” siger Niels Rønnebech administrerende direktør for Fiat Group Automobiles Denmark A/S
der kan oplyse om, at der er hele 500.000 forskellige kombinationsmuligheder på www.fiat500.com/dk.
Så hvad enten man er til soltag, diesel eller benzin, sportsfælge, Italienske finesser i kabinen, et utal af forskellige farver – eller sågar en kombination af det hele - så er mulighederne utallige og kun fantasien sætter grænser. Prøv selv på www.fiat500.com/dk, hvor du også kan gemme dit design, se en video med din personlige Fiat 500, og invitere dine venner til at skabe deres eget design. Hjemmesiden rummer desuden en masse andre små og store muligheder for, at stifte nærmere bekendtskab med Fiats nye udgave af en ægte bilklassiker.
”På den ene side er der jo en masse sjov og skjulte drengedrømme forbundet med, at designe sin helt egen bil. Men samtidig kan du printe alle de personlige finesser og detaljer ud og tage dem direkte med til forhandleren, og det er faktisk helt unikt. Så der er skam alvor bag alt det sjove.” Slutter Niels Rønnebech.